WIP deel 3

 1 borduurwerk linnen tafelkleed (geen vooruitgang)

2 borduurwerk mandala kruissteek (geen vooruitgang) 

3 vrij borduurwerk mandala, 3 stuks 
(geen vooruitgang)

4 frivolité Lagniappe (vooruitgang, maar nog lang niet klaar.) Inmiddels ben ik al wel wat verder dan de vorige keer. 

5 borduurwerk Micheal Powell, 4 stuks. Deze is af. Hij moet wel nog worden ingelijst. 


6 Kantjes voor boek 3. Ja, ik ben bezig met mijn derde boek, met plannen voor boek 4 al in mijn hoofd. De afbeelding laat een collage zien van de patronen in het tweede boek, Betoverend frivolité.Is af. En boek 4 is ook af, maar daarvoor moet ik nog beslissen of ik het überhaupt wel ga uitbrengen en hoe. 

Collage van de patronen van boek 3, 20 sneeuwvlokken en een engel.

De engel.

NIEUWE LIJST:

 1 borduurwerk linnen tafelkleed (geen vooruitgang)

2 borduurwerk mandala kruissteek (geen vooruitgang) 

3 vrij borduurwerk mandala, 3 stuks 
(geen vooruitgang)

4 frivolité Lagniappe, vooruitgang, maar nog lang niet klaar. Inmiddels ben ik al wel wat verder dan de vorige keer

5 Kruissteek borduurwerk op voorbedrukt stramien. Dit borduurt lekker weg, en ik ben al een heel eind, maar ziekenhuisopname gooide roet in het eten. Twee keer. 
Het is een Chinees landschap en komt op de slaapkamer te hangen. 


Dit is de achterkant van een gedeelte van het borduurwerk. En ja, het hele stuk ziet er zo uit. 

Verder lagen er al heel lang nog wat dingen die afgewerkt moeten worden. Kleine klusjes die wel gedaan moeten worden. 
Een gehaakte mandala, deze heb ik in een ring gezet om op te hangen.
Een gebreid kantje wat aan de stof genaaid moest worden. Dat aannaaien is inmiddels gebeurd, maar de open zoom moet nog geborduurd worden. 
En en gehaakt gordijntje dat ik aan de keukendeur ga hangen. 

Eerlijk gezegd was ik vergeten dat deze er nog lagen, je weet wel hoe dat gaat. In en la gestopt waar normaal nooit in gekeken wordt. 

Er staat geen nieuw boek op de planning. 

Reacties

Populaire posts van deze blog