Borduuwerk is af

Het is af, mijn tafelloper. Dit was de eerste keer dat ik platsteekborduurwerk maakte en ik vond het zo leuk dat ik besloten heb om de gordijnen voor de slaapkamer ook op deze manier te borduren. Hier kom ik nog wel op terug.


Dit is hem, De oplettende kijker ziet dat er twee elementen zijn die ik niet geborduurd heb. Dat is omdat ik deze elementen niet in het patroon vind passen. Hopelijk verdwijnen de lijnen in de was. Zoniet, dan kan ik het eventueel alsnog borduren. 

Verder ben ik erg druk met frivolité. Mijn nieuwe boek wil ik over ongeveer anderhalf jaar uitgeven. Hiervoor heb ik al 14 van de 20 patronen bedacht. Zes zijn er al geknoopt, al zal ik van sommige een stuk opnieuw moeten doen ivm de foto's. 
Gisteren (30-7-2019)  heb ik de planning gemaakt voor de rest van 2019, en de eerste twee maanden van 2020. 

Hier is een sneak preview van één van de patronen waar ik nu aan het werken ben. 



Afgelopen week kreeg ik een mailtje naar aanleiding van mijn eerste boek, of ik nog meer boeken gepubliceerd had. Naar aanleiding daarvan heb ik dus die planning gemaakt en ben ik nu iets serieuzer bezig. Er zullen verschillende patronen in staan, waarbij veel met kleur gewerkt wordt. Mijn bedoeling is dat enkele van deze patronen ook de jongere generatie aanspreekt. Ook zullen er (ik kan het niet laten) verschillende technieken gebruikt worden die minder vaak gebruikt worden in frivolité, maar die ik zelf erg aantrekkelijk vind. 

Reacties

Populaire posts van deze blog