Knit en knot dagen.

Vandaag ben ik met mijn dochter naar de Knit en knot dagen in Tilburg geweest.  We begonnen natuurlijk met een kopje koffie.  Voor mij dan,  zij had appelsap.  Daarna zijn we door de hal gaan dwalen.  Er was van alles te zien.  Veel,  heel veel garen,  om te breien of te haken.  Halverwege de hal stonden de workshoptafels. Daar hebben we een workshop gevolgd voor het gebruik van een breivork.
Dit dus. Ik heb mijn probeersel aan elkaar geknoopt en als armbandje gedragen.

Zoals ik al zei was er veel garen te koop.  Wat overal te zien was waren de verloopgarens.  Verschillende merken en kwaliteiten.  De mooiste waren toch de bobbels.


Drie- of vierdraads garen van half katoen,  half acryl.  Het mooiste is dat je zelf je kleuren kunt kiezen en de volgorde waarin het verloop plaatsvindt. Ik heb er een bol van gekocht.  Die wordt maandag opgestuurd en zou ik dan dinsdag krijgen.  Foto volgt.

Verder heb ik een (best duur) bolletje garen gekocht om een sjaal van te breien en een bol neon oranje pluis garen.


Ik ben niet zo van de neon kleuren,  maar ik moet iets hebben om op mijn scootmobiel te hangen zodat ik wat meer zichtbaar ben.  Althans dat hoop ik.
Ik had al glad neon garen,  maar ik vond dit zo leuk,  dat ik besloot het oranje garen erbij te gebruiken.

Kijk maar,  kei leuk! Ik ben er weg van.  Hier val ik vast wel mee op.





Update, dinsdag 9 april

Hier is ie dan.  Mooi hè. Kan niet wachten tot ik hem mag gaan gebruiken van mezelf.  













Reacties

Populaire posts van deze blog